پیشنهاد سردبیر

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو موضوع را باید بررسی کنیم. یکی اتفاقاتی از جمله برق‌رفتن و برق گرفتگی و ... که جای تاسف دارد و از مسئولیت من خارج است و موضوع بعدی این است اگر قرار است در شهر دیگر میزبانی کنیم ما هم مهمان می‌شویم.

پیروانی: خواهش می‌کنم این چند روز کاری کنند که اتفاقات بدتری نیفتد/ در حرف هیچ اتفاقی نمی‌افتد

افشین پیروانی در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: شرایط خوب است و فردا با منتخب جهان بازی داریم. این تیم از تمام تیم‌های آسیایی قوی‌تر است و حتی از النصر هم بیشتر ستاره دارد و چند روز پیش سهمیه زیر ۲۱ سال استفاده کردند و یک بازیکن برزیلی گرفتند و از حداکثر توانایی و امکانات خود استفاده می‌کنند که نتیجه بگیرند.

او درباره وضعیت آب‌وهوایی عربستان هم گفت: الاهلی سرمایه‌گذاری خوبی کرد و به دنبال نتیجه‌گرفتن است. این مطالب را گفتم تا سطح توقع‌ها پایین بیاید. چند روز دیگر باید با الهلال در ریاض و با النصر در تهران بازی کنیم. فکر می‌کنم مقایسه متفاوت است. در جلسه تیمی به آنها گفتم به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی به بازیکنان داخلی موقعیت داده نمی‌شود و تیم ملی آنها ضعیف می‌شود. در مجموع تیم خوبی دارند ولی ما پرسپولیس هستیم و کارهای بزرگی در این چند سال انجام دادیم و دو سال به فینال آسیا رفتیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم به هدف و امتیازی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره مصاحبه فیرمینو که اعلام کرد پرسپولیس را به‌راحتی می برند، گفت: اگر می‌گویند که راحت می‌بریم به خاطر پشتوانه بازیکنانشان است. هر پست را ببینید یا کاپیتان تیم‌های بزرگ‌اند یا بازیکنان بزرگ‌اند. زمانی بازیکنان پابه‌سن‌گذاشته جذب می‌کردند اما در حال حاضر بازیکنان جوان و خوب گرفتند. در نهایت به حرف هیچ اتفاقی نمی‌افتد و اگر معتقدند که می‌برند باید در زمین نشان دهند و ما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان مقابل پاختاکور که در تهران برگزار می‌شود و بحث برق‌گرفتگی عوامل برگزاری بازی عنوان کرد: دو موضوع را باید بررسی کنیم. یکی اتفاقاتی از جمله برق‌رفتن و برق گرفتگی و ... که جای تاسف دارد و از مسئولیت من خارج است و موضوع بعدی این است اگر قرار است در شهر دیگر میزبانی کنیم ما هم مهمان می‌شویم. من خواهش می‌کنم در این چند روز کاری کنند که اتفاقات بدتر نیفتد. اسم برق‌گرفتگی لفظش بدترین اتفاق است و ما کشور ثروتمندی هستیم و هشت درصد ثروت دنیا را داریم و زشت است که چنین سوالی از من بپرسید.

او درباره کیفیت چمن شهرقدس گفت: باید برنامه‌ریزی کرد. استادیوم آزادی به دلیل اینکه صندلی گذاشتند امکان میزبانی ندارد. ما بعد از مدت‌ها به‌زور توانستیم بازیکن خوب بگیریم که در ایران بازی کند و چگونه می‌شود لحظه آخر می‌گویند سقف آزاد است و بازیکن بگیرید! این موضوعات است که کار را برای ما سخت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.